среда, 24. новембар 2010.

"Madame Guzzi" Boardtracker@Pipeburn

23_10_2010_01b
Шта сте радили у позним тинејџерским годинама? Ако сте били и мало слични мени, бежали сте са часова, банчили, живели са родитељима и највероватније нисте ни размишљали о вожњи мотора. Барем не легално. А шта би сте рекли, кад би` вам рекао, да је творац овог феноменалног Гуција, једва
двадесетогодишњак, и да му је ово трећи мотор који је направио !? Са шкргутањем зуба и љубоморним осмехом, представљм вам Адама Нестора, креатора овог Ферари плавог чуда званог “Мадам Гуци”
23_10_2010_01c
С поздравима из Rävlanda, самог југа Шведске, Адам наводи свог оца Бенгта као главног узора и ментора, за своје вештине и помоћ у изради свог првог мотора (Хонде ЦБ 125 К5) са само 16 година. Захваљујући татиној радионици и креативним вештинама (иначе столар по струци), ми можемо уживати у гами одличних мотора. Адам је сада квалификовани мото механичар, стално запослен у мото компанији у Готенбургу. Обавезно пратите будуће Адамове радове овде на Пајпбурну.
23_10_2010_02
Базиран око агрегата 1979 Guzzi SP1000, неће вас изненадити ни чињеница да је већина делова ручно израђена од стране Адама. Ово такође укључује рам, резервоар, гуверналу, издув, и све остале мање делове и детаље. Једину помоћ је имао око седишта, мада је и њега сам дизајнирао. Остали технички подаци укључују twin SU HS2 карбураторе, Benelli точкове, Avon Speedmaster гуме, Marzocchi виљушке и Ohlins задњи амортизер (наравно).
23_10_2010_03
Мотор је учествовао на Västervik bike show-у у неколико категорија, где је освојио доста признања, свеукупни победник ревије, у непрегледној плејади Харли-налик чопера. Као што видите, има Бога?
23_10_2010_04
Најбољи мотор 2010? Скандинавци очигледно мисле тако. А шта ви кажете?
Текст преузет са сајта (All credits go to) Pipeburn.

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...