понедељак, 18. октобар 2010.

1972 Honda CB450 Café Racer @ Pipeburn




Недавно смо оптужени за представљање превише Хонди ЦБ на нашем сајту. Када сам добио слике ове ЦБ450 од Бенџија Флипрбоја из БЦР,морао сам двапут размислити о писању овог чланка. После око 10 секунди размишљања....одлучио сам да је исувише добра да је не представим. Бајк је мукотрпно рађен преко 18 месеци од стране једног од Бенџијевих добрих клијената Кевина Динсмора-користеће доста БЦР-ових производа. Резервоар јединственог облика је БЦР-ов Хаммер Хед и један је од мојих омиљених на тржишту. Кафе седиште је такође од талентованог господина Флипрбоја, а и резервоар и седиште су офарбани у стару Тојота Корола зелену из 70-их и пинстрајпом од антрацита. „Требало је времена да се изабере најбоље“ каже Џо. „Пошто немам фотошоп требало ми је три дана да изаберем шаблон и три ролне траке“. Овако Кевин објашњава свој пројекат:

Фелне су премезане полупровидном-црном и послате Бјукенону по нове жице и преплетање. Употребио сам предњу добош кочницу од 1970 ЦЛ450 коју сам имао-свидео ми се изглед. Виљушке комплетно обновљене, конусни лежајеви. Агрегат је комплетно растављен и сатављен и разбушен. Све што је могло исполирано је. Лед лампице на мосту за неутрал и дуго светло, нови прекидачи, лед жмигавци, разбушен фар и урађен навој за носаче лед жмигаваца, БЦР носач фара, Пластифицирани горњи делови амортиѕера, Хондаман електронско паљење, ЦБ900Ф задњи амортизери, растављени и исполирани, никлован ланац, задњи сет носача на раму кастом рађен, БЦР издув, гласан, комшије ме сад мрзе, најгоре је било средити задњу виљушку, продужена је за 7,5цм, оригинална је некако била прекратка, а онда амортизери (најдужи су били прекратки) па сам морао да исечем држаче амортизера са ЦБ550 задње виљушке и да их наварм на моју, централни штендер је био прекратак за нову висину машине, тако да сам поново морао да од два штендера направим један, требало ми је 1,5 година и три ЦБ450 и пар ЦБ550 делова.

Ако занемаримо пар комшија који сад мрзе због прегласног издува, мислим да ће већина људи (укључујући и мене) волети овај ЦБ450 кафе рејсер са стилом.
За још фотографија посетите Кевинову Фликр  страницу.





Текст преузет са сајта (All credits goes to)Pipeburn
Оригиналан текст можете прочитати на -honda-cb450-cafe-racer

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...