понедељак, 18. октобар 2010.

2011 Renard Grand Turer


Пре неко вече сам мало "шуњао" по интернету и између остали ствари налетео сам на фотогрфију мотора који ме одушевио, док сам истовремено био у чуду јер нисам имао појма о чему се ради нити одакле потиче.

Испоставило се да се ради о Естонској компанији "Renard" која датира још од пре другог светског рата. 1944 фабрику уништавају совјети и од тада овај бренд стоји у запећку.2008 фирма је поново оживела а ово што видите овде је њихов први серијски модел-The Grand Turer. Први модели у продаји наћи ће се следеће године.


Технички подаци мотора су колико добри толико и једноставни, у основи је монокок (monocoque) шасија израђена од угљених влакана и кевлара која носи v-twin Moto Guzzi агрегат који на земљи држе најбољи од Ohlinsа. Са још неколико најбољих додатака којe паре могу купити добијате прелепу црну звер од 190кг, 230 km/сат, 125 коња. Мислим, ма само је погледајте. И да, потребно је мало инспирације за овако нешто Alabamian motorbike maker, али ако мене питате, добили су их у њиховој игри.






Сазнајте више на Ренардовом сајту.


Овај текст је преузет са сајта(All credits goes to) Pipeburn.
Originalan tekst možete pročitati ovde 2011-renard-grand-tourer

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...