субота, 30. октобар 2010.

Фирма из Гараже (Garage Company)

Garage Company

Као и већина мото-радионица, "Фирма из Гараже" је у почетку био хоби који се временом отео контроли. Прича заправо почиње 70-их у Јапану, где је млади Јошинобу Косака имао срећу да зарађује довољно да може да приушти много мотора. Јоши је био инжењер зубарске опреме,  а то занимање је у Јапану нешто тотално другачије од,  на пример,  модерног зубног техничара у Америци. За диплому зубног техничара, у Јапану су потребне шестогодишње студије, а кад завршите, и ако сте стварно добри можете да зарадите гомилу пара. Јоши је куповао по мотор месечно, а уживао је у мотокрос тркама. Са 22 године открива трке на стази и то је одредило његову будућност. Премотавамо неколико година унапред, 1984. Јоши одлучује да се пресели у Калифорнију, дом не само сурферске сцене, већ и бајкерског животног стила. На Беверли Хилсу зарађује десет пута мање него у Јапану, али са уштеђевином, у то време су биле кризе са недостатком бензина па су све машине велики потрошачи продаване будзашто, Јоши обилази пијаце и бувљаке, отпаде и купује масу старих добрих мотора.

Постаје прави колекционар, а истовремено учествује на многим тркама у класи АХРМА. 1987.  се жени са девојком из школских дана, која је била шокирана бројним стањем мотора које је Јоши сакупио, који не да нису могли да стану у гаражу већ је и двориште било пренатрпано. А она као „права жена бајкера“, једнога дана долази кући са кључевима складишта, које је без његовог знања, изнајмила и претворила у мото радионицу. У почетку Јоши није могао да се растане од својих мотора тако да од продаје неких примерака није било ништа, иако је имао доста понуда. Уместо мотора продају мајице, и литературу за моторе, и савим добро послују. После само 6 месеци одлучују да отворе праву продавницу на другој локацији. Гаража се полако претвара у бизнис. После неколико селидби и проширења, данас се Јошијева радионица налази У Инглвуду, на периферији Л.А. у локалу од 6000 квадрата, и са коначно довољно простора да се изложе сви примерци Јошијеве колекције.

Више података и фотографија можете погледати на Јошијевом сајту, а ја сам за вас издвојио само неке.

1964_triumph_t120r

1964_triumph_t120r

1957_matchless_g80_rr

1957_matchless_g80_rr

1957_matchless_g80_rr

1960s_factory_xlr_900cc

1960s_factory_xlr_900cc

CB 750 D’CAFE

CB 750 D’CAFE

1974 KAWASAKI Z1-900

1974 KAWASAKI Z1-900

1973 MV AGUSTA 750 SPORT – HALF MOON BAY

1973 MV AGUSTA 750 SPORT – HALF MOON BAY

1974 BMW R90

1974 BMW R90

1947 Triumph Speed Twin

1947 Triumph Speed Twin

MATTEOS BOBBER

MATTEOS BOBBER

KIYO’S KNUCKLE

KIYO’S KNUCKLE

BMW CAFE RACER

BMW CAFE RACER

1968 KAWASAKI H1 MACH III 500

1968 KAWASAKI H1 MACH III 500

1968 Vespa Piagio 150 Sprint

1968 Vespa Piagio 150 Sprint

1973 TRIUMPH T140 750CC

1973 TRIUMPH T140 750CC

1947 INDIAN CHIEF

1947 INDIAN CHIEF

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...