четвртак, 11. новембар 2010.

BMW R80/7@Pipeburn

untitled1 (1)
Адам Кеј из В.Британије је био у потрази за мотором који ће моћи да преради и вози свакодневно, пројекат је назвао „криза средњег доба“. После краћег истраживања набасао је на Victory Motorcycles из Camdenа у Londonu. Рекс, власник, специјализовао се за БМВ и класично Британско гвожђе.“Рекс је имао Р80/7 на продају, па сам га ја купио“ каже Адам. „Стил или изглед моје прераде потиче од тркачког Гуција којег сам видео на сајту Bike EXIF. Сав посао сам урадио сам под будним оком Рекса, а пошто сам имао само два дана недељно да радим на мотору, било је потребно 8 месеци да завршим посао“. Ево како Адам описује свој пројекат „криза средњих година“:
„Хтео сам једноседа, дугачак задњи блатобран а кратак предњи, попут бобера. Одлучио сам да не фарбам резервоар, после мукотрпног скидања старе фарбе, једноставно нисам хтео да га поново покривам бојом. Такође нисам хтео да стављам никакве налепнице, јер боксер агрегат је очигледно БМВ, тако да не треба посебно представљање натписима на резервоару“.
„Почео сам са тоталним расклапањем до голог рама. Делови на самом раму који нису били потребни су исечени. Кућиште батерије, куке за качање пластичних бочних поклопаца, шарке седишта, и још неколико ситница. Рам, задња виљушка, бочни штендер, мостови и точкови су пластифицирани у мат црну. Већина шрафова и слично је поново хромирано у мат хром или замењено са прохромом.Кочиони систем је прерађен тако што је посуда са уљем пребачена са позиције испод резервоара на гуверналу. И други „брембо“ је додат. 2 нова диска од нерђајућег челика заменила су сингл челични, и нова црева нерђајућа су постављена. Агрегат и мењач су обојени у црну ватросталну боју. Нови, краћи и гласнији издув. Гране су умотане са импрегнираним графитним тракама, како би мотор изгледао опасније. Нови алуминијумски задњи блатобран, прерађен, оригинални предњи скраћен и обојен у мат црну. Замењено путно седиште са прерађеним скремблер једноседом. Резервоар је затим ишмирглан до метала, исполиран и премазан прозирним лаком, за заштиту.
„Изменио сам Р80/7, из нечег што сам сматрао досадном машином, у неку врсту бунтовника старе гарде. Хтео сам машину коју могу возити сваки дан, а која изгледа кул као и сваки други прерађени мотор. Мислим да сам постигао баш то са овим БМВ-ом. Такође сам хтео да тестирам себе јер никада ово пре нисам радио тако да се овај пројекат може назвати неком врстом „кризе средњих година“. Мислим да сам добро одрадио посао и већ имам уговорен још један Р80/7 да средим на исти начин, такође радим и на новом „луксузном“ Р80 кастом-у који ће бити спреман следеће године.
Адам тренутно ради на свом новом пројекту, „Лукс“ Р80 кастом, који ћемо поделити са вама када буде завршен. Можете погледати још фотографија и информација на његовом сајту Untitled Motorcycles.
Текст преузет са сајта (All credits go to) Pipeburn
untitled2photountitled3 (1)untitled5 (1)
untitled4

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...