недеља, 5. децембар 2010.

1978 Ducati 900 GTS @ Pipeburn



Мото индустрији је потребно више људи као што је Рене Вотерс. Не ради ово због пара већ због љубави према моторима. Рене уређује импресиван „Ducati Meccanica“ сајт, посвећен љубитељима Дукатија. Сајт поседује једну од највећих колекција сервисних и корисничких упутстава за Дукатије, фотографије и све остало што би вас инспирисало да направите, купите или рестаурирате вашег „Дукија“. Најбоље од свега је што је све бесплатно, „нема зараде, нема реклама, ништа није на продају......само за ваше уживање“ каже Рене.Сад кад знате мало о Ренеу можете мало боље да разумете зашто његов 1978 Дукати 900 ГТС изгледа тако добро. Овај жути лепотан је комплетно сређен, заправо мало тога није прерађено или промењено. Због ове чињенице замолио сам Ренеа да подели детаље са нама:
„Мотор је започео живот као 1978 Дукати 900 ГТС....прераде укључују: поприличне промене на раму како би се сместио резервоар од 1974 Дукати 750 ГТ-а, седиште и бочни поклопци у стилу 900сс, 43мм Шова обрнута предња виљушка са модификованим мостовима, Дукати СТ3 подизачи кормана и „кастом“ корман, модерне контролне команде и Брембо ручица кочнице итд. „Кастом“ дизајн, израда и уградња хидрауличног квачила. Фелне су Дукати Спорт Класик са 180/55-R17 позади и 120/70-R17  напред Мишелин Пилот Класик гумама. Дупли Брембо предњи дискови 320мм, 245мм задњи. „Кастом“ задња виљушка, преправљена како би се сместио задњи точак, клешта и Дукати Класик спорт амортизери. Блатобрани су од модерних Дукати 1000 Спорт, предњи, и 1000ГТ задњи. Фар је класичан али су штоп светло и жмигавци са модерних Дукатија. Брзиномер и обртомер су од Дукати С4 Монстер-а, обртомер покреће ДМЦ програмска јединица електронског паљења, а брзиномер електронски са задњег точка. Комплетна „струја“ је урађена нова и смештена испод резервоара. Мотор се покреће само курблом тако да је испод седишта смештена мала сува батерија.Л-твин агрегат од 860 кубика поседује, конусним зупчаником покретану брегасту, стаклени декл како би се посматрао мењач у акцији. Агрегат је комплетно сређен, клипови високе компресије, „кастом“ вентили, олакшан замајац. Комплет оригиналних Контијевих пригушивача је монтиран на претходно модификоване носаче на раму. К&Н филтери ваздуха високог протока монтирани су на 32мм ДелОрто карбураторе којима су стављене нове дизне и наштеловани су тако да се искористе већи проток ваздуха који им омогућавају нови филтери. Комплетан задњи део је урађен нов тако да омогући идеалну позицију за вожњу. Израђени су и нови носачи задњег ланчаника као и офсет подлошка за предњи ланчаник како би било могуће поравнати ланац због повећања ширине точка са 100 на 180.Задњи ланчаник са 42 зуба је замењен новим са 37, како би се што боље искористио обртни моменат класичног В-твин агрегата. Рам и задња виљушка су пластифицирани у црну боју. И на крају црно жути шаблон представља реплику класичног Дукати 750 Спорт из 1973-е“.
Након што прочитате причу о овом одличном мотору можете боље разумети зашто се тако често појављује у разним публикацијам широм света. Недавно је добио и престижно признање као „ Мис Јуна“ у класичном новом календару за 2011 BikeEXIF Calendar.

Ако сте као и ја и желите да видите још фотографија „Мис Јуна“, гомилу можете пронаћи на Ренеовом сајту.





Тест преузет са (All credits go to) Pipeburn.

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...