понедељак, 20. децембар 2010.

Geir Natvig–Ковач из Норвешке (ексклузивно)

4cyl_inline_projec3t
У сталној потрази за новим идејним решењима и новим прерадама мотора по интернету, наилазим на један сасвим нов, како технички тако и визуелни, приступ у изради мотоцикла. Ради се о мотору у изради Геира Натвига (Ковач из Норвешке- како сам себе назива), 48-годишњег Норвежанина, који је пристао на кратак интервју и ево шта је имао да каже:



“Живим у централној Норвешкој, радим као вариоц, механичар и електричар на великим бродовима у Северном Мору. Иначе, велики сам љубитељ старих аутомобила које сам заправо прво и почео да сређујем. После неколико успешно рестаурираних и прерађених аутомобила мало сам се заситио и решио сам да урадим пар мотоцикала.
Увек ми се свиђао изглед мотоцикла са агрегатом од 4 цилиндра у линији, али никада нисам могао да га приуштим па сам решио да себи направим један. Агрегат је од НСУ аутомобила, а мењач од Нимбуса. Пројекат још није довршен али план је да до краја зиме буде у завршној фази.Сав посао волим да урадим сам, обрада метала, фарбање, шивење….. Немам много опреме или савремених машина за обраду, углавном користим ручне алате који потичу из породичне радионице која датира још из 1914-те.
Претходни радови укључују пар Харлија и доста старих аутомобила, углавном из 30-тих година прошлог века.
Инспирацију проналазим углавном у старим фотографијама и радовима других  “мајстора”.
Планови за будућност су тркачки аутомобил, једносед, у стилу 30-их, наравно, и можда Кафе Рејсер паралелни двоцилиндраш итд.”

И за крај овај талентовани и вредни мајстор са севера поручује:
“Најважније од свега је да све покушаш да урадиш сам, да научиш нешто ново. Ако ниси задовољан, уради поново, али уради сам.”

Захваљујем се господину Геиру Натвигу, на времену које је одвојио како би одговорио на неколико питања и фотографијама, које можда и најбоље говоре о његовом несвакидашњем таленту.
4cyl_inline_projectGrill.Grill.Grill.Grill.Grill.Grill.Grill.Grill.Grill.
А, ево и неколико фотографија прерађеног Форда Купеа из `36-те.
0806rc_01_z geir_natvigs_36_ford_coupe 0806rc_02_z geir_natvigs_36_ford_coupe 0806rc_05_z geir_natvigs_36_ford_coupe 0806rc_10_z geir_natvigs_36_ford_coupe 0806rc_07_z geir_natvigs_36_ford_coupe 0806rc_09_z geir_natvigs_36_ford_coupe 0806rc_15_z geir_natvigs_36_ford_coupe

Нема коментара:

Постави коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...