среда, 24. новембар 2010.
"Madame Guzzi" Boardtracker@Pipeburn
Шта сте радили у позним тинејџерским годинама? Ако сте били и мало слични мени, бежали сте са часова, банчили, живели са родитељима и највероватније нисте ни размишљали о вожњи мотора. Барем не легално. А шта би сте рекли, кад би` вам рекао, да је творац овог феноменалног Гуција, једва
двадесетогодишњак, и да му је ово трећи мотор који је направио !? Са шкргутањем зуба и љубоморним осмехом, представљм вам Адама Нестора, креатора овог Ферари плавог чуда званог “Мадам Гуци”
С поздравима из Rävlanda, самог југа Шведске, Адам наводи свог оца Бенгта као главног узора и ментора, за своје вештине и помоћ у изради свог првог мотора (Хонде ЦБ 125 К5) са само 16 година. Захваљујући татиној радионици и креативним вештинама (иначе столар по струци), ми можемо уживати у гами одличних мотора. Адам је сада квалификовани мото механичар, стално запослен у мото компанији у Готенбургу. Обавезно пратите будуће Адамове радове овде на Пајпбурну.
Базиран око агрегата 1979 Guzzi SP1000, неће вас изненадити ни чињеница да је већина делова ручно израђена од стране Адама. Ово такође укључује рам, резервоар, гуверналу, издув, и све остале мање делове и детаље. Једину помоћ је имао око седишта, мада је и њега сам дизајнирао. Остали технички подаци укључују twin SU HS2 карбураторе, Benelli точкове, Avon Speedmaster гуме, Marzocchi виљушке и Ohlins задњи амортизер (наравно).
Мотор је учествовао на Västervik bike show-у у неколико категорија, где је освојио доста признања, свеукупни победник ревије, у непрегледној плејади Харли-налик чопера. Као што видите, има Бога?
Најбољи мотор 2010? Скандинавци очигледно мисле тако. А шта ви кажете?
Текст преузет са сајта (All credits go to) Pipeburn.
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
Нема коментара:
Постави коментар