|
Garage Company |
Као и већина мото-радионица, "Фирма из Гараже" је у почетку био хоби који се временом отео контроли. Прича заправо почиње 70-их у Јапану, где је млади Јошинобу Косака имао срећу да зарађује довољно да може да приушти много мотора. Јоши је био инжењер зубарске опреме, а то занимање је у Јапану нешто тотално другачије од, на пример, модерног зубног техничара у Америци. За диплому зубног техничара, у Јапану су потребне шестогодишње студије, а кад завршите, и ако сте стварно добри можете да зарадите гомилу пара. Јоши је куповао по мотор месечно, а уживао је у мотокрос тркама. Са 22 године открива трке на стази и то је одредило његову будућност. Премотавамо неколико година унапред, 1984. Јоши одлучује да се пресели у Калифорнију, дом не само сурферске сцене, већ и бајкерског животног стила. На Беверли Хилсу зарађује десет пута мање него у Јапану, али са уштеђевином, у то време су биле кризе са недостатком бензина па су све машине велики потрошачи продаване будзашто, Јоши обилази пијаце и бувљаке, отпаде и купује масу старих добрих мотора.
Постаје прави колекционар, а истовремено учествује на многим тркама у класи АХРМА. 1987. се жени са девојком из школских дана, која је била шокирана бројним стањем мотора које је Јоши сакупио, који не да нису могли да стану у гаражу већ је и двориште било пренатрпано. А она као „права жена бајкера“, једнога дана долази кући са кључевима складишта, које је без његовог знања, изнајмила и претворила у мото радионицу. У почетку Јоши није могао да се растане од својих мотора тако да од продаје неких примерака није било ништа, иако је имао доста понуда. Уместо мотора продају мајице, и литературу за моторе, и савим добро послују. После само 6 месеци одлучују да отворе праву продавницу на другој локацији. Гаража се полако претвара у бизнис. После неколико селидби и проширења, данас се Јошијева радионица налази У Инглвуду, на периферији Л.А. у локалу од 6000 квадрата, и са коначно довољно простора да се изложе сви примерци Јошијеве колекције.
Више података и фотографија можете погледати на Јошијевом сајту, а ја сам за вас издвојио само неке.
|
1964_triumph_t120r |
|
1964_triumph_t120r |
|
1957_matchless_g80_rr |
|
1957_matchless_g80_rr |
|
1957_matchless_g80_rr |
|
1960s_factory_xlr_900cc |
|
1960s_factory_xlr_900cc |
|
CB 750 D’CAFE |
|
CB 750 D’CAFE |
|
1974 KAWASAKI Z1-900 |
|
1974 KAWASAKI Z1-900 |
|
1973 MV AGUSTA 750 SPORT – HALF MOON BAY |
|
1973 MV AGUSTA 750 SPORT – HALF MOON BAY |
|
1974 BMW R90 |
|
1974 BMW R90 |
|
1947 Triumph Speed Twin |
|
1947 Triumph Speed Twin |
|
MATTEOS BOBBER |
|
MATTEOS BOBBER |
|
KIYO’S KNUCKLE |
|
KIYO’S KNUCKLE |
|
BMW CAFE RACER |
|
BMW CAFE RACER |
|
1968 KAWASAKI H1 MACH III 500 |
|
1968 KAWASAKI H1 MACH III 500 |
|
1968 Vespa Piagio 150 Sprint |
|
1968 Vespa Piagio 150 Sprint |
|
1973 TRIUMPH T140 750CC |
|
1973 TRIUMPH T140 750CC |
|
1947 INDIAN CHIEF |
|
1947 INDIAN CHIEF |
Нема коментара:
Постави коментар